Platforma edukacyjna Moodle jako narzędzie wspomagające dydaktykę na Uniwersytecie Trzeciej Generacji
Title | Platforma edukacyjna Moodle jako narzędzie wspomagające dydaktykę na Uniwersytecie Trzeciej Generacji |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2013 |
Authors | Dąbrowski, P., J. Flotyński, J. Rykowski, and D. Wilusz |
Editor | Burawski, D. |
Secondary Title | Uniwersytet Trzeciej Generacji : stan i perspektywy rozwoju |
Pagination | 193-206 |
Publisher | Europejskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości Sp. z o.o. |
City | Poznań |
ISBN Number | 978-83-63344-27-6 |
Keywords | e-Learning, Internet, zdalne nauczanie |
Abstract | Jednym z istotnych problemów, z którymi musi się zmierzyć uniwersytet trzeciej generacji, jest lawinowy wzrost liczby studentów oraz masowość procesu nauczania, co w konsekwencji utrudnia indywidualny kontakt między wykładowcą a studentem. W takiej sytuacji z pomocą dydaktykom przychodzą systemy informatyczne, wspomagające proces nauczania. Dzięki rozwiązaniom informatycznym możliwe jest poszerzenie kontaktu na płaszczyźnie wykładowca-student o asynchroniczną komunikację przez Internet poza godzinami zajęć, bez względu na aktualne miejsce przebywania komunikujących się osób. Mówimy wtedy o zdalnym nauczaniu. |
URL | https://docplayer.pl/550186-Uniwersytet-trzeciej-generacji.html |