Złota Mysz 2011


Sponsorzy

Bank Zachodni WBK S.A.

Wręczenie nagród za najlepsze projekty realizowane
w ramach konkursu Złota Mysz 2011 odbyło się
w poniedziałek 28.02.2011 o godz. 13.00, w sali 111A, Gmach Główny UEP.


Zwycięzcami edycji 2011 Konkursu o Złotą Mysz zostali:

  • Miejsce I    Jakub Michalski i Tomasz Mierzwiński – projekt PrzedPolowaniem.pl    
  • Miejsce II    Wojciech Apanowicz – projekt DajZnac.pl    
  • Miejsce III    Katarzyna Sprawka i Małgorzata Sobieralska – projekt Punkty karne


Wyróżnienia

  • Dawid Stachowiak i Michał Pokojski – projekt Art of Shopping
  • Karolina Stawicka i Grzegorz Stępniak – projekt Captain Food
  • Marcin Strażyński i Leszek Szmelich – projekt e-Taxi 
  • Kamil Giełczyk i Tomasz Durtka – projekt Warm Scent
  • Michał Pogorzelski i Ryszard Penkała – projekt Winit

Edycja 2011

Tegoroczny projekt realizowany w zespołach dwuosobowych przez studentów I roku Wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej polega na przedstawieniu i zaimplementowaniu autorskiego pomysłu na e-biznes.

Projekt składa się z czterech etapów:

      • Etap inwestorski - efektem prac w ramach etapu jest sformułowanie szkicu inwestorskiego przedstawiającego koncepcję planowanego e-biznesu,
      • Etap biznesowy - efektem prac w ramach etapu jest dokument stanowiący analizę biznesową proponowanego rozwiązania; w skład tej analizy wchodzi m.in. opis modeli biznesowych, charakterystyka grup docelowych, analiza konkurencji,
      • Etap techniczny - etap obejmuje częściową implementację zaprojektowanego rozwiązania przy wykorzystaniu do tego celu systemu zarządzania treścią Drupal; częścią etapu jest także wykonanie charakterystyki technicznej projektowanego rozwiązania m.in. opis architektury rozwiązania, opis kluczowych funkcji systemu, scenariuszy wykorzystania systemu;
      • Etap poprojektowy - etap wymagający od studentów zaprezentowania i obrony proponowanego rozwiązania.

Nagrody

Dla laureatów konkursu oraz zespołów wyróżnionych czekają atrakcyjne nagrody. W tegorocznej edycji konkursu każdy członek nagrodzonego zespołu otrzymuje:


Miejsce 1.
Lenovo IdeaPad S10-3s

Miejsce 2.
iPod Touch 4gen 8GB

Miejsce 3.
iPod nano 6gen 8GB

Pięć wyróżnień
Pentagram Eon Cineo 4GB.

O konkursie

Katedra Technologii Informacyjnych jest organizatorem Konkursu o Złotą Mysz dla studentów I roku Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Odbyło się już jedenaście edycji Konkursu. Do roku 2007 Konkurs był adresowany do studentów I roku Wydziału Zarządzania uczęszczających na zajęcia z przedmiotu Techniki internetowe, obecnie uczestnikami konkursu są studenci I roku Wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej uczęszczający na zajęcia z przedmiotu Technologie informacyjne. 

Konkurs polega na przygotowaniu indywidualnie lub w zespołach dwuosobowych profesjonalnych projektów biznesowych z wykorzystaniem najnowszych technologii informacyjnych i mobilnych. Dotychczas w konkursie wzięło udział blisko 5 tys. studentów. Oprócz głównego sponsora konkursu, Banku Zachodniego WBK S.A., towarzyszącemu Złotej Myszy od pierwszej edycji, konkurs sponsorowały takie firmy, jak: eXant, TALEX S.A., portal finansowy Expander.pl, PTK Centertel oraz ERA GSM.

Wcześniejsze edycje konkursu