Konkurs o Złotą Mysz
Katedra Technologii Informacyjnych jest organizatorem Konkursu o Złotą Mysz dla studentów I roku Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Odbyło się już dwadzieścia jeden edycji Konkursu. Do roku 2007 Konkurs był adresowany do studentów I roku Wydziału Zarządzania uczęszczających na zajęcia z przedmiotu Techniki internetowe, obecnie uczestnikami konkursu są studenci I roku studiów dziennych w zakresie informatyki i analiz ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu uczęszczający na zajęcia z przedmiotu Technologie informacyjne.
Konkurs polega na przygotowaniu indywidualnie lub w zespołach dwuosobowych profesjonalnych projektów biznesowych z wykorzystaniem najnowszych technologii informacyjnych i mobilnych. Dotychczas w konkursie wzięło udział blisko 8 tys. studentów. Oprócz głównego sponsora konkursu, Banku Zachodniego WBK S.A. (obecnie Santander), towarzyszącemu Złotej Myszy od pierwszej edycji, konkurs sponsorowały takie firmy, jak: TALEX S.A., portal finansowy Expander.pl, PTK Centertel oraz ERA GSM. Sponsorzy ufundowali dla laureatów cenny sprzęt komputerowy i elektroniczny, którego wartość wyniosła łącznie około 100 tys. złotych.
Zobacz strony edycji konkursu: