Platforma edukacyjna Moodle jako narzędzie wspomagające dydaktykę na Uniwersytecie Trzeciej Generacji
| Title | Platforma edukacyjna Moodle jako narzędzie wspomagające dydaktykę na Uniwersytecie Trzeciej Generacji |
| Publication Type | Book Chapter |
| Year of Publication | 2013 |
| Authors | Dąbrowski, P., J. Flotyński, J. Rykowski, and D. Wilusz |
| Editor | Burawski, D. |
| Secondary Title | Uniwersytet Trzeciej Generacji : stan i perspektywy rozwoju |
| Pagination | 193-206 |
| Publisher | Europejskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości Sp. z o.o. |
| City | Poznań |
| ISBN Number | 978-83-63344-27-6 |
| Keywords | e-Learning, Internet, zdalne nauczanie |
| Abstract | Jednym z istotnych problemów, z którymi musi się zmierzyć uniwersytet trzeciej generacji, jest lawinowy wzrost liczby studentów oraz masowość procesu nauczania, co w konsekwencji utrudnia indywidualny kontakt między wykładowcą a studentem. W takiej sytuacji z pomocą dydaktykom przychodzą systemy informatyczne, wspomagające proces nauczania. Dzięki rozwiązaniom informatycznym możliwe jest poszerzenie kontaktu na płaszczyźnie wykładowca-student o asynchroniczną komunikację przez Internet poza godzinami zajęć, bez względu na aktualne miejsce przebywania komunikujących się osób. Mówimy wtedy o zdalnym nauczaniu. |
| URL | https://docplayer.pl/550186-Uniwersytet-trzeciej-generacji.html |