Michał Okińczyc
Uczestnictwo w seminarium magisterskim "Elektroniczny Biznes" ukierunkowało moją karierę zawodową. Przekonałem się, że wsparcie technologii jest podstawą prowadzenia biznesu i tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku. Po zakończeniu studiów postanowiłem rozpocząć współpracę z firmą wykorzystującą nowoczesne technologie w codziennej działalności. Przez okres trzech lat pracowałem jako Menedżer ds. Rozwiązań Biznesowych w Departamencie Sprzedaży firmy konsultingowej DGA S.A. Odpowiadałem za opiekę nad klientami z sektora finansów, ubezpieczeń i IT. W codziennych kontaktach z zarządami i kadrą kierowniczą klientów, prezentowałem rozwiązania biznesowe wychodzące naprzeciw zidentyfikowanym potrzebom.
Zdobyte doświadczenie i bezcenne kontakty pozwoliły mi na przystąpienie do projektu, który roboczo nazwaliśmy ONE. Wspólnie z grupą ekspertów z zakresu zarządzania przepływem prac (ang. workflow) utworzyliśmy całkiem nową markę na rynku informatycznym. Działamy pod nazwą BeOne (www.beone.pl) i w zakresie zarządzania przepływem prac obsługujemy wielu dużych klientów z pierwszych stron gazet.
Na dynamiczny rozwój naszej organizacji złożyły się trzy czynniki: zdobyte kontakty biznesowe, doświadczenie i wiedza z zakresu konsultingu IT oraz wsparcie technologii. Wykluczenie któregoś z tych elementów znacznie obniżyłoby nasze szanse na rynkowy sukces.
Firmy coraz częściej dostrzegają, że sprawne zarządzanie procesami oraz elektroniczny obieg dokumentów są niezbędnymi elementami zarządzania nowoczesną organizacją. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu, oferujemy wprowadzenie rozwiązania ONE Workflow, gwarantującego pełną kontrolę przepływu prac, natychmiastowy dostęp do dokumentów oraz integrację informacji pomiędzy systemami, co daje możliwość wyeliminowania wielu problemów występujących w ramach realizowanych procesów.
Zakres moich obowiązków w ramach BeOne to zarządzanie zespołem sprzedaży i bezpośrednia opieka nad kluczowymi klientami. Nowoczesne technologie informatyczne i możliwości Internetu powodują, że codzienne wyjazdy do klientów na terenie całej Polski nie ograniczają mnie w żadnym stopniu. Idea telepracy stała się rzeczywistością, a odpowiednio wykorzystane technologie wspierają mnie na każdym kroku.
Michał Okińczyc
Dyrektor ds. Sprzedaży, Członek Zarządu BeOne Sp. z o.o., Rok ukończenia studiów 2004