Dominik Fajbusiewicz

Szanowni Państwo!

Znajomość Internetu i umiejętność zastosowania i wykorzystania Internetu w biznesie jest jedną z podstawowych umiejętności jakimi współczesny marketer powinien się wykazać. Można rzec, że obecna sytuacja na rynku pracy w kontekście znajomości wykorzystania Internetu w biznesie przypomina tę z początku lat 90 związaną ze znajomością języków obcych. Wtedy, aby myśleć o jakiejkolwiek dobrze płatnej pracy, należało wykazywać się co najmniej ich podstawową znajomością, a władający językami biegle robili oszałamiające kariery.

Aby zrozumieć to zagadnienie należy pojąć jaką rolę w dzisiejszym biznesie może odgrywać Internet. Począwszy od tego, iż jest to w zasadzie nieograniczony zasób wiedzy na jakikolwiek temat i stanowi doskonałe źródło informacji dla profesjonalistów - Internet oraz niezliczone aplikacje internetowe stanowią podstawę prowadzenia wielu współczesnych biznesów.

W mojej sześcioletniej karierze zawodowej Internet odgrywał zawsze kluczową rolę, dzięki czemu mogłem zmierzyć się z licznymi zagadnieniami biznesowymi szybciej i sprawniej niż inni. Internet stanowił doskonałe źródło informacji o biznesie, narzędzie monitorowania i zarządzania procesami biznesowymi oraz co najważniejsze do dziś stanowi dla mnie jedno z najdoskonalej i najprecyzyjniej działających źródeł klientów dla przedsiębiorstw o dowolnym profilu. Choć dotychczas trudno było w to uwierzyć Internet w roku 2006 pozwala na skuteczne budowanie marki dużych, profesjonalnych firm oraz na pozyskiwanie dziesiątek tysięcy klientów spośród wciąż najbardziej wyrafinowanej (wśród innych mediów masowych) grupy docelowej.

Dominik Fajbusiewicz

Członek Zarządu Dyrektor ds. Marketingu Open Finance S.A.

Rok ukończenia studiów 2001